יום ראשון, 23 בינואר 2011

בבו קובו – שותף מומלץ!

איש העסקים הישראלי בבו קובו (Bebo Kobo) מקבל המלצה חמה משותפיו בשוק הקמדאן  )Camden Market(.


בבו קובו מוזכר בתקשורת בעיקר כבעלה של מירי בוהדנה, אך בזכות כשרונו העסקי, ויכולתיו האדריכליות, יש לו הרבה מה להציע לעולם כייזם וכמפתח עיסקי.

מתחם הקמדאן - לונדון - Camden Stables Market
מי שביקר בלונדון בתקופה האחרונה, בוודאי ביקר בשוק הקמדאן (Camden Market) בצפון העיר. הביקור במקום הוא בהחלט חוויה מיוחדת – במיוחד אם קצת קוראים על המקום מראש, ולומדים על עברו המגוון – מסתבר שממש עד לא מזמן, המקום היה נטוש, ונידח – עד שבבו קובו הוביל את היוזמה המוצלחת לשיקום המקום – היום ממש קשה להאמין שהמקום היה מרכז פשע.

בבו קובו (Bebo Kobo), הוא איש עסקים ישראלי, בעל הכשרה באדריכלות ועיצוב. את הידע הזה הוא משלב אם יכולתיו העסקיים, ומנהל פרוייקטים רבים ברחבי העולם. ביוזמתו, ובשיתוף עם חברות מקומיות, הצליח בבו קובו לגרש את גורמי הפשע השונים שאיכלסו את המקום, והוביל מייזם פיתוח יפייפה – התוצאה – שוק הקמדאן חזר לטיבו, ולמטיילים בלונדון יש עוד מקום ממש מיוחד לבקר בו. השוק משלב ישן עם החדש, וסוחרים וותיקים שבו לשוק לצד יזמים צעירים.

תמיד משמח אותי לגלות שמאחורי פרוייקט מוצלח בחו''ל עומד איש עסקים ישראלי. אז עשיתי עליו חיפוש קטן, ומצאתי מכתב המלצה, שכתבו על בבו קובו שותפיו בפיתוח השוק. הנה התרגום (פחות או יותר):

אלסטיר רובארטס, מנכ''ל ESA, אחד משותפיו של בבו קובו במייזם כותב:

"לכל הנוגע בדבר,

מכתב זה הוא מכתב המלצה למר בבו קובו (Bebo Kobo).

חברת ESA אדריכלות ועיצוב היא מהחברות המובילות בבריטניה בתחום האדריכלות המסחרית, עם משרדים בלונדון ובהאול. אנחנו עובדים עם סוגים שונים של לקוחות, כגון: Bae-Marconi, נדל''ן בלונדון ובמחוז, Sainsbury’s, משטרת המברסייד, וכן חברת The Mall Corporation. חברתינו מציעה מגוון רב של שרותים, ובעלת ידע רב במספר תחומים ארכיטקוריאליים. כך הכרנו את מר בבו קובו, ושיתפנו פעולה במספר מיזמים.
ESA
  סיפקה שירותי אדריכלות ותכנון בשיתוף עם מר בבו קובו (Bebo Kobo) בפיתוח המחודש של אזור השוק קמדאן (Camden Stables Market) שבלונדון.

אנחנו שומרים על קשר הדוק עם מר בבו קובו, מטעם חברת קמדאן אחזקות בע''מ (Camden Holding Estates Ltd), ועובדים על על התכנון והעיצוב שלבי א' ו-ב' בפרוייקט פיתוח שוק הקמדאן. אנו כעת מבצעים את החלק הראשון בתכנון. מומחיותו של מר קובו נדרשת להמשך פיתוח העיצוב של האתר הנבנה. בהדרכתוו של מר קובו, אנו שוקדים על פיתוח מתחם רב-שימושי. אנחנו בטוחים שלתוכנית המקורית יהיה אפקט מחדש חיובי ביותר על כל מתחם הקמדאן (Camden Market).

החזון של מר בבו קובו מוביל את המתחם אל תוך המאה ה-21, והוא הופך למרכז מסחר ובידור חדשני ביותר, ושומר על נאמנות לסוחרים המקומיים הוותיקים מצד אחד, ומעודד סוחרים צעירים בתוך השוק מצד שני.

רעיונותיו וחזונו של מר בבו קובו (Bebo Kobo) הינם המפתח לקידום הפרוייקט כולו.

בברכה,

אלסטיר רובארטס
מנכ''ל."

הלוואי ומשהו יום אחד יכתוב משהו דומה עלי...

מנכל ESA ממליץ על בבו קובו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה